Takaisin ylös

Evästesuostumukset

Tämä(kin) verkkosivu käyttää evästeitä räätälöidäkseen sisältöä käyttäjäkokemuksen parantamiseen sekä liikenteen analysointiin.

Pakolliset - Pakollisia evästeitä tarvitaan verkkosivun perustoimintoihin. Sivusto ei toimi ilman näitä. (Nämä evästeet ovat aina päällä)
Markkinointi - Markkinointievästeitä käytetään seuraamaan kävijöiden liikkeitä verkkosivujen välillä. Pääasiassa niillä seurataan erilaisten mainosten tehokkuutta - eli käytännössä niillä arvioidaan, että onko internet-toimijoista XYZ meille hyötyä.

Lisätietoa evästeistä löytyy meidän tietosuojaselosteesta. Evästeet saat poistettua (ja sitä kautta asetuksiasi muutettua) selaimesi evästetoimintojen kautta.

Ilmainen toimitus alk. yli 150 € tilauksille ja palautusoikeus 1 kk. Kaikki heti Suomen varastosta.

Airsoft-aseiden korjaus- ja virityspalvelu

Viimeksi päivitetty: 2.8.2024

Tradesoft toimii huolto-, korjaus- ja virityspalveluna asiakkaille, jotka tarvitsevat apua airsoft-aseiden muokkaus- ja ylläpitotoimenpiteissä. Palvelusta laskutetaan joko oheisen hinnaston tai kertyneiden työtuntien (50 €/h) sekä mahdollisten toimitus- ja varaosakulujen mukaan palveluntarpeesta riippuen. Kokonaistyötunnit määräytyvät alkaneiden tuntien mukaan esim. 1 h 30 min työ: 50 € x 2 h = 100 € (kaksi (2) alkanutta työtuntia). Huomaa, että työn valmistuminen riippuu toimenpiteen haasteellisuudesta sekä hankittavien varaosien määrästä.

Huom! Ase voidaan luovuttaa asiakkaalle ainoastaan täysi-ikäisen läsnäollessa yhteystietoja vastaan.

Sähkötoimisista aseista, joissa on 2., 3. tai 6. version rataslaatikko, laskutetaan alla olevan taulukkohinnaston mukaan. 7. version laatikkoihin käytetään taulukkoa soveltuvilta osin. Taulukosta näet mitä erilaisia virityspalveluita on valittavissa, ja miten lopulliset kokonaiskustannukset määräytyvät. Voit siis laskea arvion omalle aseellesi ja siten seurata virityksen etenemistä myös kustannuspuolella.

Hinnastomme ei sisällä toimituskuluja eikä uusia käytettäviä osia (ellei erikseen mainita), mutta suosittelemme laajaa viritysosavalikoimaamme ja sovellamme tehokasta hinta-laatupolitiikkaa valitessamme varaosia aseellesi.

Erityisen aikaavievien tai muuten haasteellisten yksilöiden kohdalla sovellamme tuntipohjaista laskutusta (50 €/h). Kysythän meiltä tarjousta, jos aseessasi on muu kuin 2. tai 3. version rataslaatikko, tai et tiedä versionumeroa.

Huomaa myös, että jotkin toimenpiteet kuten vahvistusviilaukset koskevat lähtökohtaisesti vain 2. version rataslaatikoita. Muistutamme myös, etteivät kaikki toimenpiteet ole toteutettavissa jokaiselle asemallille (esim. MBlock 7. version aseelle). Ilmoitamme kuitenkin mahdollisista ongelmista ennen työn aloittamista.

Tässä vielä esimerkki mahdollisesta viritysprojektista:
Lonex M4A1 (täysmetallinen), L4-A1

  • jousi M110, vaihto
  • moottorin liittimet, vaihto
  • rattaat 13:1 (High Speed), vaihto

Kokonaiskulut:

Kiinteät paketit:

Toimenpide Kuvaus Hinta
Perushuolto Rataslaatikon uudelleenrasvaus, sisä- ja ulko-osien tarkastus, piipun puhdistus 50 €
Tarkastus Toimivuus tarkastettu (ase ehjä); ei asennustoimenpiteitä 10 €

Rataslaatikon asennukset ja viritystyöt:

Toimenpide Kuvaus Hinta
Rataslaatikon erikoisasennus Korjauksissa ja virityksissä, joissa tehdään asennuksia rataslaatikkoon peritään kertaluontoinen maksu osien erikoisasennuksesta. Varsinaiset toimenpiteet rataslaatikkoon lisätään edellä mainitun kustannuksen päälle, mikä näkyy edullisemmissa vaihtokustannuksissa (alk. 5 €).

Maksu kattaa myös aseen purku- ja kasaustyön, joten pelkän rataslaatikon toimittaminen tai vain rataslaatikon ulkopuolelle tehtävä asennus (esim. MOSFET versio 3 rataslaatikkoon) saattaa näkyä edullisempana aloitusmaksuna.
35 €

Erikoistyöt

Erikoistyöt ovat rataslaatikkoon ja/tai sen ulkopuolelle tehtäviä muutoksia. Rataslaatikon asennusmaksu lisätään siis tapauskohtaisesti (ks. yllä “Rataslaatikon erikoisasennus”).

Johdotus Mitoitus ja asennus (sis. liitinten asennuksen aseeseen) 30 €
MOSFET Asennus/vaihto; johdotus asennuksen yhteydessä ilmainen 50 €
Männän kohtauskulma Säätö (sis. sylinterinpäähän asennettavan Sorbothane-palan) 15 €
Perushuolto Rataslaatikon osien asennuksen yhteydessä 15 €
Rataslaatikon rasvaus Muuten kuin perushuollon yhteydessä 10 €
Vahvistusviilaukset Kohdistus ja viilaus 20 €
Vianselvitys Vian paikantaminen ja korjaus 50 €/tunti

Kokonaisuudet

Rataslaatikko on jaettu ala- ja yläkertaan, ja niihin kuuluvat osat on listattu alla olevaan taulukkoon osioiden mukaisesti. Ylempänä kuvailtu “rataslaatikon erikoisasennus” lisätään tapauskohtaisesti lopullisiin kustannuksiin.

Ala- ja yläkerta /täysvirityssetti Koko rataslaatikon osien asennus/vaihto 75 €
Alakerta: Muiden kuin jousen ja sylinterisetin osien asennus/vaihto (osat lueteltu alla) 55 €
Katkaisinvipu Asennus/vaihto 5 €
Laakerit Asennus/vaihto (sis. shimmityksen) 20 €
Liipaisin Asennus/vaihto 10 €
Liipaisinkoneisto Asennus/vaihto; valmis setti 15 €
Asennus/vaihto; vain koneisto vanhoilla johdoilla 20 €
Asennus/vaihto; koneisto uusilla johdoilla 25 €
Mekaaninen varmistin Asennus/vaihto 5 €
Ratashaka Asennus/vaihto 5 €
Rattaat Asennus/vaihto (sis. shimmityksen) 20 €
Rattaat ja laakerit Asennus/vaihto (sis. shimmityksen) 35 €
Shimmitys Rattaiden kohdistus ja asennus 20 €
Vaihdinlevy Asennus/vaihto (hinta riippuu asemallista) 5–15 €
Yläkerta: Jousen ja sylinterisetin osien asennus/vaihto (ei sis. Sorbothanea) (osat lueteltu alla) 30 €
Jousenohjain Asennus/vaihto 5 €
Jousi Asennus/vaihto 5 €
Männänpää Asennus/vaihto (hinta korkeampi, jos irrotus vaatii poraamista) 5–10 €
Männänpään O-rengas Asennus/vaihto; männänpään vaihdon yhteydessä ilmainen 5 €
Mäntä Asennus/vaihto (hinta korkeampi, jos irrotus vaatii poraamista) 10–15 €
Suutin Asennus/vaihto 5 €
Suutinlevy Asennus/vaihto 5 €
Sylinteri Asennus/vaihto 5 €
Sylinterinpää Asennus/vaihto 5 €

Rataslaatikon ulkopuoliset osat:

Toimenpide Kuvaus Hinta
Akkuliitinten vaihto, 1 kpl Asennus/vaihto 10 € (sis. Deans-liittimen)
Hop-up Asennus/vaihto 25 €
Piippu Asennus/vaihto 25 €
Hop-up ja piippu Asennus/vaihto; rataslaatikon osien vaihdon yhteydessä 50 €
MBlock Asennus/vaihto 20 €
Moottori Asennus/vaihto (hinta riippuu asemallista) 15–25 €
Moottorin liittimet Asennus/vaihto (hinta riippuu asemallista) 10–25 €
Moottorin ratas Asennus/vaihto (hinta riippuu asemallista) 10–25 €

Ulko-osat:

Toimenpide Kuvaus Hinta
Etu- ja takatähtäin Asennus/vaihto tapauskohtainen
Kiskot Asennus/vaihto tapauskohtainen
Pistoolikahva Asennus/vaihto tapauskohtainen
Runko Asennus/vaihto tapauskohtainen
Tukki Asennus/vaihto tapauskohtainen
Ulkopiippu Asennus/vaihto tapauskohtainen

Custom-työt:

Toimenpide Kuvaus Hinta
Männän iskupituuden säätö (short stroke) Muokkaus ja asennus 50 €
Männän kevennys Muokkaus ja asennus 50 €

Hinnastomme ulkopuolisiin virityksiin sovellamme tuntipohjaista laskutusta 50 €/h. Tradesoft pidättää oikeuden hinnanmuutoksiin, jos työ esimerkiksi vaatii tavallista enemmän aikaa. Tällöin sovelletaan lähtökohtaisesti tuntipohjaista laskutusta taulukon erien sijaan.

Mikäli tarvitsisit palveluamme tai haluat vain tiedustella palvelun kokonaiskustannuksia tms. täytä alla olevaan lomakkeeseen:
-nimesi
-sähköpostisi
-puhelinnumerosi (ei pakollinen)

sekä

1. Aseesi tai tarvikkeesi merkki ja malli
2. Lyhyt kuvaus tarvittavasta toimenpiteestä ja/tai kohdatusta ongelmasta
3. Meiltä tarvittavat varaosat sekä mahdollinen aikaraja

Lähettämiäsi tietoja käytetään yhteyden­otto­pyyntöön vastaamiseen. Käsittelemme tietojasi tieto­suoja­selosteemme mukaisesti.

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Viimeksi päivitetty: 8.8.2023

Toimitusehdot koskevat sellaisinaan ainoastaan loppukäyttäjiä. Kysy jälleenmyyjien ehdoista sähköpostitse.

1 Hinnat

Tradesoft Oy (Y-tunnus 2560587-4), jäljempänä Tradesoft, myy tuotteita Suomessa, Euroopan unionissa (EU) sekä moniin EU:n ulkopuolisiin maihin. Kaikki hinnat verkkokaupassa sisältävät Suomen arvonlisäveron (24 %). Valuuttana on euro (€). Tradesoft varaa oikeuden hintojen muutoksiin.

Suomi ja muut EU-maat
Tilauksen kokonaissumma näkyy ostoskorissa sen jälkeen, kun oikea toimitus- ja maksutapa on valittu. Tradesoft ei veloita muita kuluja.

Suomen ulkopuolisissa EU-maissa ALV-rekisteröityneet yritykset voivat tilata tuotteita verottomasti, mikäli tavara toimitetaan Suomen ulkopuolelle.

EU:n ulkopuoliset maat
Tietyt alueet, jotka kuuluvat EU-maihin (katso lista), eivät kuulu EU:n arvonlisäverotuksen piiriin, jolloin alueisiin sovelletaan samoja sääntöjä kuin EU:n ulkopuolisiin maihin. EU:n ulkopuolisiin maihin toimitettavat tilaukset lähetetään ilman arvonlisäveroa. Asiakas on kuitenkin vastuussa siitä, että hän maksaa tullimaksut ja arvonlisäveron omassa maassaan ennen tilauksen vastaanottamista.

2 Toimitus

Tradesoft lähettää kotimaan tilaukset Matkahuollon ja Postin kautta. Kansainväliset tilaukset lähetetään GLS:n, Postin, Postnordin ja UPS:n kautta. Saatavilla olevat toimitustavat listautuvat automaattisesti ostoskorisivulle valituista tuotteista ja toimitusmaasta riippuen.

Tällä hetkellä toimitamme tuotteet Suomeen (myös Ahvenanmaa) ja seuraaviin maihin:

Euroopan unioni
Alankomaat, Belgia, Bulgaria, Espanja, Irlanti, Italia, Itävalta, Kreikka, Kroatia, Kypros, Latvia, Liettua, Luxemburg, Malta, Portugali, Puola, Ranska, Romania, Ruotsi, Saksa, Slovakia, Slovenia, Tanska, Tšekki, Unkari, Viro

EU:n ulkopuoliset maat
Anguilla, Argentiina, Armenia, Aruba, Australia, Bahama, Bangladesh, Belize, Bermuda, Bosnia ja Hertsegovina, Brasilia, Chile, Costa Rica, Djibouti, Dominica, Egypti, El Salvador, Eritrea, Fidzi, Filippiinit, Grenada, Guam, Guyana, Islanti, Japani, Kanada, Kanariansaaret, Kenia, Liberia, Liechtenstein, Malesia, Meksiko, Monaco, Nepal, Norja, Pakistan, Papua-Uusi-Guinea, Peru, Puerto Rico, Saint Kitts ja Nevis, Saint Lucia, Saint Vincent ja Grenadiinit, Sierra Leone, Singapore, Sveitsi, Tansania, Thaimaa, Turkki, Uganda, Uusi-Seelanti, Venezuela, Venäjä, Yhdysvallat

Asiakas on vastuussa tavaran tullaamisesta kotimaassaan. Lisäksi asiakkaan tulee varmistaa, että tilattavat tuotteet eivät ole maan kieltolistalla tai vaadi erityisiä lisätoimenpiteitä. 

2.1 Toimitusaika ja lähetysten seuranta

Kaikki tilaukset, jotka on tehty ennen klo 13, lähetetään joko samana tai seuraavana arkipäivänä. Arvioidun toimitusajan näet tuotekorttisivulta tai ostoskoristasi. Muista valita oikea toimitusmaa. Jos tilauksessa on asennuspalvelua vaativia tuotteita, toimitusaika saattaa olla pidempi. Mikäli tuote on loppunut varastosta, otamme yhteyttä asiakkaaseen henkilökohtaisesti ja arvioimme toimitusajan uudelleen.

Voit seurata tilauksesi etenemistä kirjautumalla tilillesi, tai sivustolle lähetysten seuranta. Seurantaan tarvitset tilausnumeron ja tilauksen teon yhteydessä antamasi sähköpostiosoitteen.

2.2 Toimitustavat ja -kulut

Saatavilla olevat toimitustavat päivittyvät automaattisesti, kun valitset toimituspaikan. Toimituksesta aiheutuvat kulut riippuvat tuotteista ja ostoskorin loppusummasta. Osa toimitustavoista on ilmaisia, kun ostoskorissa olevien tuotteiden yhteissumma ylittää tietyn rajan.

Saatavilla olevat toimitustavat on esitetty alla maakohtaisesti.

SUOMI

Nouto Turun myymälästä

Tilaus on heti noudettavissa Turun myymälästä aukioloaikojemme puitteissa.

Matkahuolto Lähellä-paketti (myös pakettiautomaatit)

Toimitusaika 1-3 arkipäivää. Tilaus noudetaan Matkahuollosta tai muusta palvelupisteestä (pakettiautomaatit, K-market, R-kioski…). Useamman kollin sisältävät tai yli 30 kg pakettiautomaattitilaukset toimitetaan Matkahuollon omaan pisteeseen.

Matkahuolto Kotijakelu vaarallisille aineille

Toimitusaika 1-3 arkipäivää. Tilaus sisältää vaarallisia aineita ja se toimitetaan suoraan vastaanottajalle arkisin etukäteen sovittuna ajankohtana. Toimituskulut sisältävät VAK-erilliskäsittelymaksun.

Matkahuolto Kotijakelu

Toimitusaika 1-3 arkipäivää. Tilaus toimitetaan suoraan vastaanottajalle arkisin etukäteen sovittuna ajankohtana. Paketti voidaan myös sopia ovelle jätettäväksi ilman kuittausta.

Posti Kirje

Toimitusaika 1-4 arkipäivää. Tilaus toimitetaan 2. luokan kirjeenä suoraan kotiisi. Jos kirje ei mahdu luukustasi, viedään se lähimpään Postiin. Saat tällöin saapumisilmoituksen kotiisi. Ei lähetysseurantaa.

Posti Pikkupaketti

Toimitusaika 1-4 arkipäivää. Tilaus toimitetaan suoraan kotiisi. Jos paketti ei mahdu luukustasi, viedään se lähimpään Postiin. Saat tällöin saapumisilmoituksen kotiisi.

Postipaketti ja SmartPost-pakettiautomaatit

Toimitusaika 1-4 arkipäivää. Tilaus noudetaan Postin asiamiespisteestä tai pakettiautomaatista. Automaatin saapumisilmoitus lähetetään tekstiviestitse ja tilaus noudetaan viestin koodilla. Postiennakko maksetaan pankki- tai luottokortilla.

Postipaketti varuskuntaan (LUE lisätiedot!)

Toimitusaika 1-4 arkipäivää. Tilaus toimitetaan varuskuntaan ja jaetaan vastaanottajalle osaston käytännön mukaisesti. Kirjaa joukko-osastosi, yksikkösi ja sotilasarvosi yrityksen nimeksi ja osaston osoite osoitteeksi.

MUUT MAAT

Posti PickUp Parcel, Ruotsi
Ruotsi

Toimitusaika 3-6 arkipäivää. Tilaus toimitetaan noutopisteeseen tai pakettiautomaattiin. Kuljetusyritys saattaa olla yhteydessä vastaanottajaan puhelimitse tai sähköpostitse. Tilausta ei toimiteta postilokero-osoitteisiin.

Posti PickUp Parcel, Tanska
Tanska

Toimitusaika 3-5 arkipäivää. Tilaus toimitetaan noutopisteeseen tai pakettiautomaattiin. Kuljetusyritys saattaa olla yhteydessä vastaanottajaan puhelimitse tai sähköpostitse. Tilausta ei toimiteta postilokero-osoitteisiin.

Postipaketti Baltiaan (Itella)
Latvia, Liettua, Viro

Toimitusaika 2-4 arkipäivää. Tilaus toimitetaan Itellan SmartPost-pakettiautomaattiin, lähimpään postiin tai kotiin. Kuljetusyritys saattaa olla yhteydessä vastaanottajaan puhelimitse tai sähköpostitse. Tilausta ei toimiteta postilokero-osoitteisiin.

GLS – Vyöhyke A
Latvia, Liettua, Ruotsi, Tanska, Viro

Toimitusaika 1-4 arkipäivää. Tilaus toimitetaan suoraan kotiisi tai lähimpään noutopisteeseen. Kuljetusyritys saattaa olla yhteydessä vastaanottajaan puhelimitse.

GLS – Vyöhyke B
Alankomaat, Belgia, Italia, Itävalta, Puola, Saksa, San Marino, Tšekin tasavalta, Vatikaani

Toimitusaika 3-5 arkipäivää. Tilaus toimitetaan suoraan kotiisi tai lähimpään noutopisteeseen. Kuljetusyritys saattaa olla yhteydessä vastaanottajaan puhelimitse.

GLS – Vyöhyke C
Luxemburg, Monaco, Ranska

Toimitusaika 3-5 arkipäivää. Tilaus toimitetaan suoraan kotiisi tai lähimpään noutopisteeseen. Kuljetusyritys saattaa olla yhteydessä vastaanottajaan puhelimitse.

GLS – Vyöhyke D
Irlanti, Slovakia

Toimitusaika 3-7 arkipäivää. Tilaus toimitetaan suoraan kotiisi tai lähimpään noutopisteeseen. Kuljetusyritys saattaa olla yhteydessä vastaanottajaan puhelimitse.

GLS – Vyöhyke E
Bulgaria, Espanja, Kroatia, Portugali, Romania, Slovenia, Unkari

Toimitusaika 3-7 arkipäivää. Tilaus toimitetaan suoraan kotiisi tai lähimpään noutopisteeseen. Kuljetusyritys saattaa olla yhteydessä vastaanottajaan puhelimitse.

GLS – Vyöhyke F
Kreikka, Malta

Toimitusaika 5-8 arkipäivää. Tilaus toimitetaan suoraan kotiisi tai lähimpään noutopisteeseen. Kuljetusyritys saattaa olla yhteydessä vastaanottajaan puhelimitse.

GLS – Vyöhyke G
Norja, Yhdistynyt kuningaskunta

Toimitusaika 3-8 arkipäivää. Tilaus toimitetaan suoraan kotiisi tai lähimpään noutopisteeseen. Kuljetusyritys saattaa olla yhteydessä vastaanottajaan puhelimitse.

GLS – Vyöhyke H
Liechtenstein, Sveitsi

Toimitusaika 4-5 arkipäivää. Tilaus toimitetaan suoraan kotiisi tai lähimpään noutopisteeseen. Kuljetusyritys saattaa olla yhteydessä vastaanottajaan puhelimitse.

Posti Parcel Connect – Vyöhyke 3
Saksa

Toimitusaika 2-5 arkipäivää. Tilaus toimitetaan suoraan kotiisi tai lähimpään postiin. Kuljetusyritys saattaa olla yhteydessä vastaanottajaan puhelimitse tai sähköpostitse. Tilausta ei toimiteta postilokero-osoitteisiin.

Posti Parcel Connect – Vyöhyke 7
Alankomaat, Belgia, Itävalta, Puola, Tšekin tasavalta

Toimitusaika 4-6 arkipäivää. Tilaus toimitetaan suoraan kotiisi tai lähimpään postiin. Kuljetusyritys saattaa olla yhteydessä vastaanottajaan puhelimitse tai sähköpostitse. Tilausta ei toimiteta postilokero-osoitteisiin.

Posti Parcel Connect – Vyöhyke 8
Bulgaria, Espanja, Portugali, Slovakia, Slovenia, Unkari

Toimitusaika 4-9 arkipäivää. Tilaus toimitetaan suoraan kotiisi tai lähimpään postiin. Kuljetusyritys saattaa olla yhteydessä vastaanottajaan puhelimitse tai sähköpostitse. Tilausta ei toimiteta postilokero-osoitteisiin.

Posti Priority – Vyöhyke 1
Luxemburg

Toimitusaika 3-7 arkipäivää. Tilaus toimitetaan suoraan kotiisi tai lähimpään postiin. Kuljetusyritys saattaa olla yhteydessä vastaanottajaan puhelimitse tai sähköpostitse. Tilausta ei toimiteta postilokero-osoitteisiin.

Posti Priority – Vyöhyke 2
Irlanti, Italia, Kreikka, Kroatia, Kypros, Malta, Monaco, Ranska, Romania

Toimitusaika 3-8 arkipäivää. Tilaus toimitetaan suoraan kotiisi tai lähimpään postiin. Kuljetusyritys saattaa olla yhteydessä vastaanottajaan puhelimitse tai sähköpostitse. Tilausta ei toimiteta postilokero-osoitteisiin.

Posti Priority – Vyöhyke 3 ja 4
Anguilla, Argentiina, Armenia, Aruba, Australia, Bahama, Bangladesh, Belize, Bermuda, Bosnia ja Hertsegovina, Brasilia, Chile, Costa Rica, Djibouti, Dominica, Egypti, El Salvador, Eritrea, Fidzi, Filippiinit, Grenada, Guam, Guyana, Islanti, Japani, Kanada, Kanariansaaret, Kenia, Liberia, Liechtenstein, Malesia, Meksiko, Monaco, Nepal, Norja, Pakistan, Papua-Uusi-Guinea, Peru, Puerto Rico, Saint Kitts ja Nevis, Saint Lucia, Saint Vincent ja Grenadiinit, Sierra Leone, Singapore, Sveitsi, Tansania, Thaimaa, Turkki, Uganda, Uusi-Seelanti, Venezuela, Venäjä, Yhdysvallat

Toimitusaika 6-15 arkipäivää. Tilaus toimitetaan kotiisi tai noutopisteeseen. Kuljetusyritys voi olla yhteydessä vastaanottajaan puhelimitse tai sähköpostitse. Tilausta ei toimiteta postilokero-osoitteisiin. Tilaaja vastaa tullauksesta kotimaassaan.

PostNord MyPack Collect - Vyöhyke A
Latvia, Liettua, Viro

Toimitusaika 2-7 arkipäivää. Tilaus toimitetaan lähimpään noutopisteeseesi. Paketin saapumisesta ilmoitetaan puhelimitse, sähköpostilla tai mobiilisovelluksessa.

PostNord MyPack Collect - Vyöhyke B
Ruotsi

Toimitusaika 2-7 arkipäivää. Tilaus toimitetaan lähimpään noutopisteeseesi. Paketin saapumisesta ilmoitetaan puhelimitse, sähköpostilla tai mobiilisovelluksessa.

PostNord MyPack Collect - Vyöhyke C
Tanska

Toimitusaika 2-7 arkipäivää. Tilaus toimitetaan lähimpään noutopisteeseesi. Paketin saapumisesta ilmoitetaan puhelimitse, sähköpostilla tai mobiilisovelluksessa.

UPS Expedited - Vyöhyke 4
Kanada, Meksiko, Puerto Rico, Yhdysvallat

UPS Expedited - Vyöhyke 5
Albania, Australia, Bosnia ja Hertsegovina, Etelä-Korea, Filippiinit, Gibraltar, Hongkong, Indonesia, Intia, Japani, Macao, Makedonia, Malesia, Moldova, Montenegro, Serbia, Singapore, Taiwan, Thaimaa, Ukraina

UPS Expedited - Vyöhyke 6
Arabiemiirikunnat, Argentiina, Armenia, Azerbaidžan, Bahrain, Bangladesh, Barbados, Bermuda, Bolivia, Brasilia, Chile, Costa Rica, Dominica, Dominikaaninen tasavalta, Ecuador, Egypti, El Salvador, Etelä-Afrikka, Georgia, Guatemala, Guyana, Haiti, Honduras, Israel, Jamaika, Jemen, Jordania, Kazakstan, Kolumbia, Kuwait, Libanon, Mongolia, Nicaragua, Nigeria, Oman, Pakistan, Panama, Paraguay, Peru, Qatar, Saudi-Arabia, Uruguay, Uusi-Seelanti, Venezuela

UPS Expedited - Vyöhyke 7
Algeria, Angola, Benin, Botswana, Eritrea, Etiopia, Fidži, Gabon, Gambia, Ghana, Guam, Guinea, Guinea-Bissau, Itä-Timor, Kambodža, Kamerun, Kenia, Keski-Afrikan tasavalta, Laos, Liberia, Libya, Madagaskar, Malawi, Malediivit, Mali, Marokko, Mauritius, Mosambik, Namibia, Nepal, Niger, Norsunluurannikko

UPS Standard - Vyöhyke 1
Latvia, Liettua, Ruotsi, Tanska, Viro

UPS Standard - Vyöhyke 2
Alankomaat, Belgia, Luxemburg, Puola, Saksa

UPS Standard - Vyöhyke 3, 31 ja 4
Bulgaria, Espanja, Irlanti, Italia, Itävalta, Kreikka, Kroatia, Monaco, Pohjois-Irlanti, Portugali, Ranska, Romania, Slovakia, Slovenia, Tsekki, Unkari

UPS Standard - Vyöhyke 5
Norja

UPS Standard - Iso-Britannia
Iso-Britannia

UPS Standard - Sveitsi
Sveitsi


2.3 Saapuneen lähetyksen tarkastaminen

Tarkasta tekemäsi tilaus heti paketin saatuasi. Mikäli lähetys on vahingoittunut tai pakkauksesta puuttuu jotain, ole välittömästi yhteydessä paketin kuljettaneeseen yritykseen ja Tradesoftin asiakaspalveluun. Jos et ota yhteyttä ajoissa, saatat menettää tuotteen palautus- tai hyvitysoikeuden.

2.4 Tuotteen sopivuus ennen tilauksen tekoa

Tarkista aina tilattavan tuotteen sopivuus käyttötarkoitukseen. Tietoa tuotteiden yhteensopivuuksista voit etsiä tuotesivuilta tai kysymällä suoraan asiakaspalvelustamme info@tradesoft.fi.

2.5 Ylivoimainen este (Force majeure)

Tradesoft ei vastaa siitä, että tilauksen toimitus estyy, viivästyy tai vaikeutuu, mikäli siihen vaikuttaa esim. lakko, luonnononnettomuus, takavarikko, tuonti- tai vientikielto tai muu yrityksen liiketoimintaan vaikuttava tekijä. Tradesoft ei myöskään ole vastuussa lähetyksistä, jotka tullivirasto kieltää tai takavarikoi tai joita tilaaja ei ota vastaan.

Jotkut yritykset ovat asettaneet rajoituksia kuljetettaville tuotteille, esimerkiksi airsoft-aseille ja kaasuille. Tästä syystä näitä tuotteita ei voi tilata Postin kautta, eikä kaikkia tuotteita voida myöskään toimittaa kaikkiin maihin. Tarkista saatavilla olevat tuotteet valitsemalla oikea maa ostoskorissa, jolloin näet myös mahdolliset toimitustavat.

3 Tilauksen maksaminen

Tradesoft tarjoaa useita maksutapoja mm. Paytrailin kautta sekä Matkahuollon ja Postin kautta postiennakkona. Verkkokaupan maksutapojen lisäksi voit maksaa käteisellä tai pankki- ja luottokortilla kivijalkaliikkeessämme Turussa. Saatavilla olevat maksutavat listautuvat ostoskoriin automaattisesti, kun olet valinnut toimitustavan ja -maan.

Käteinen tai kortti

Maksa tilauksesi käteisellä tai kortilla Turun myymälässä. Katso aukioloajat.

Postiennakko

Maksa tilauksesi valitsemassasi noutopisteessä (SmartPost) tavaran luovutusta vastaan.

Verkkopankki, Visa/Mastercard, MobilePay, lasku/osamaksu ym.

Valitse haluamasi maksutapa useista eri vaihtoehdoista. Maksut käsittelee turvallisesti Paytrail Oyj.

Paypal

Käytä Paypal-tiliäsi maksamiseen.

4 Takuu

Tradesoft myöntää kaikille tuotteilleen vähintään yhden kuukauden takuun. Jokaisen tuotteen takuuaika ilmoitetaan kuitissa. Takuu kattaa vain tuotteen normaalin käytön eikä se ole voimassa, mikäli tuotetta on muokattu tai se on purettu osiin. Takuu ei myöskään ole voimassa, mikäli aseessa on käytetty akkua, joka on jännitteeltään tai kapasiteetiltaan korkeampi kuin mitä tuotekuvauksessa on suositeltu.

Takuu ei kata sellaisia tuotteita (esim. airsoft-aseita), jotka ovat rikkoutuneet kylmässä tai kosteassa käyttöympäristössä. Tuotteet on alun perin suunniteltu lämpimään ilmastoon emmekä voi taata, että ne toimivat normaalisti pakkasessa tai muuten tavallisesta poikkeavissa sääolosuhteissa.

Muistathan, että takuu- ja palautusprosessia varten paketissa on oltava mukana koko sisältö sekä alkuperäinen kuitti tai kuittikopio. Mikäli olet kadottanut kuitin, voit helposti tulostaa uuden tilaushistoriastasi, tai ottaa meihin yhteyttä ja ilmoittaa asiakastietosi. Mikäli pakkauksesta puuttuu jotakin tai tuote ei ole enää hyväkuntoinen, puutteita saatetaan joutua kompensoimaan pienentämällä palautettavaa summaa.

Mikäli tuote on mielestäsi rikki, ota aina ensin yhteys meihin ennen palautusta. Älä pura tai yritä korjata tuotetta itse, koska takuu saattaa tällöin raueta. Mikäli toteamme takuuprosessin aikana, että tuote on kunnossa, asiakkaalta saatetaan veloittaa tarkastusmaksu ja toimituskulut.

Uusilla tuotteilla on kuluttajasuojalain mukainen kuuden (6) kuukauden tuotevirhevastuu. Tuotevirhevastuu kattaa myyntihetkellä tuotteessa olleet viat, jolloin Tradesoft korjaa tai vaihtaa tuotteen uuteen kuuden kuukauden sisällä ostotapahtumasta. Tuotevirhevastuu ei koske purettuja, viritettyjä tai muulla tavalla muokattuja tuotteita. Vääränlaisesta käytöstä aiheutuneet viat tai fyysisesti vahingoittunut tuote eivät myöskään kuulu tuotevirhevastuun piiriin.

5 Tuotteen palauttaminen

Kaikki tuotteet tulee palauttaa alkuperäisessä kunnossa, mukaan lukien tuotteen alkuperäispakkaus ja kaikki tuotteen mukana tulleet osat. Pakkaa palautettavat tuotteet huolellisesti, jotta ne saapuvat takaisin hyväkuntoisina. Ainoastaan käyttämättömät tuotteet saa palauttaa. Voit kuitenkin sovittaa vaatteita.

Huom! Asiakkaan toivomuksen mukaan tilauksesta valmistettavia tuotteita tai palveluita, kuten akkuja, joihin on asennettu eri liitin tai määrämittaisiksi leikattuja johtoja, ei voi palauttaa.

Muista laittaa pakettiin tilauksen kuitti tai palautuslomake. Merkitse ne tuotteet, jotka haluat palauttaa ja kirjoita palautuksen syistä lyhyt kuvaus (eri koko, muu tuote, hyvitys). Mikäli olet kadottanut tilauksen kuitin, voit tulostaa uuden kirjautumalla tilillesi verkkokaupassamme tai tulostamalla palautuslomakkeen sähköpostista, joka on lähetetty sinulle otsikolla “Tilauksesi on lähetetty”.

Jos unohdit laittaa yhteystietosi palautuspakettiin, ota yhteyttä sähköpostitse info@tradesoft.fi. Näin pystymme tunnistamaan pakettisi ja käsittelemään palautuksen mahdollisimman nopeasti.

Otathan aina yhteyttä sähköpostitse info@tradesoft.fi ennen tuotteen palautusta.

SUOMI

Kaikilla kotimaan tilauksilla on kuukauden ilmainen palautusoikeus siitä päivästä lukien, kun olet vastaanottanut lähetyksen. Huomioithan kuitenkin sen, että tuotteet on palautettava saman kuljetusyhtiön kautta, jonka olet tilausta tehdessä valinnut. Matkahuollon Lähellä-paketit tulee palauttaa samaan palvelupisteeseen josta olet sen noutanut. Muistathan käyttää asiakaspalautusnumeroa, kun lähetät paketin – näin korvaamme lähetyksestä aiheutuneet kulut.

Matkahuollon paketit
Asiakaspalautusnumero 9513946
Tradesoft Oy
Yliopistonkatu 6
20100 Turku

Postin paketit
Asiakaspalautusnumero 632987
Tradesoft Oy
Yliopistonkatu 6
20100 Turku

Postin pakettien toimitusaika on 1-7 arkipäivää. Matkahuolto saattaa olla hieman nopeampi. Asiakas on velvollinen maksamaan itse lähetyksestä aiheutuneet kulut, mikäli Tradesoftin asiakaspalautusnumeroa ei käytetä.

MUUT MAAT

Kaikilla ulkomaan tilauksilla on kuukauden palautusoikeus siitä päivästä lukien, kun olet vastaanottanut lähetyksen. Asiakas on vastuussa kaikista kuljetuksesta aiheutuneista kuluista, mikäli paketti palautetaan Tradesoftille. Mahdolliset Tradesoftille aiheutuneet kulut vähennetään palautetun tuotteen arvosta ennen hyvitystä. Älä lähetä pakettia postiennakolla tai käytä muita lisäpalveluita, koska tällaisia lähetyksiä emme ota vastaan.

Varmistathan, että käytät sellaista kuljetuspalvelua, joka takaa palautettavien tuotteiden arvon. Säilytä kuitti todisteena siitä, että olet palauttanut tuotteet ja ilmoita lähetystunnus sähköpostitse osoitteeseen info@tradesoft.fi

Lähetä paketti osoitteeseen:
Tradesoft Oy
Yliopistonkatu 6
20100 Turku
Suomi

5.1 Epäonnistunut paketin toimitus

SUOMI

Mikäli tilaus palautuu, koska sitä ei ole voitu toimittaa tilaajalle, olemme ensin yhteydessä asiakkaaseen toimituksen järjestämiseksi uudelleen. Jos paketti palautuu meille vielä toisen kerran, voidaan asiakkaalta laskuttaa toimittamatta jääneestä paketista toimituskulut. Bussi- tai postiennakon valinnut asiakas saattaa menettää oikeuden käyttää kyseistä maksutapaa.

MUUT MAAT

Mikäli tilaus palautuu toimittamattomana, Tradesoft laskuttaa toimituskulut kokonaisuudessaan vähentämällä ne tilaustuotteiden palautettavasta arvosta.

6 Muutokset tilaukseen

Voit tehdä muutoksia tilaukseesi ennen kuin se on lähetetty. Ota välittömästi yhteyttä info@tradesoft.fi ja kerro miten haluat muuttaa tilaustasi. Vahvistamme muutokset ja lähetämme sinulle ajantasaisen tilausvahvistuksen sähköpostiin. Käsittelemme tilauksesi heti, kun puuttuva summa on maksettu.

6.1 Tilauksen peruuttaminen

Voit peruuttaa tilauksesi ennen kuin se on lähetetty. Mikäli haluat peruuttaa tilauksen, ota välittömästi yhteyttä info@tradesoft.fi.

7 Tietosuojaseloste

Tutustu tietosuojaselosteeseemme täällä.


Alkuperäisiä suomen- ja englanninkielisiä toimitusehtoja ja muita tietoja sovelletaan myös mahdollisiin erimielisyyksiin, jotka ovat tulleet vastaan Google Translate -käännöstyökalua käytettäessä.

Ostoskoriin käytetyt lahjakortit

Lähettämiäsi tietoja käytetään yhteyden­otto­pyyntöön vastaamiseen. Käsittelemme tietojasi tieto­suoja­selosteemme mukaisesti.